Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος ισχύουν και στο φυσικό σας κατάστημα;
Ναι, ισχύουν οι ίδιες τιμές και στο φυσικό μας κατάστημα.
Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;
Τα προϊόντα με την ένδειξη “Διαθέσιμο” είναι άμεσα διαθέσιμα (προς αποστολή ή παραλαβή). Σε περίπτωση λανθασμένης διαθεσιμότητας κάποιου κωδικού, ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Πιο αναλυτικά:
Προϊόντα με την ένδειξη "Παράδοση σε 1-3 ημέρες" είναι διαθέσιμα (προς αποστολή ή παραλαβή), συνήθως, την ίδια ημέρα εαν η παραγγελία γίνει έως τις 12:00. Σε διαφορετική περίπτωση είναι διαθέσιμα την επόμενη εργάσιμη. Εάν για οποιοδήποτε λόγω η παραγγελία σας δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί την επόμενη εργάσιμη, ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Προϊόντα με την ένδειξη "Εξαντλήθηκε" έχουν εξαντληθεί. Για να μάθετε ποτε θα ειναι και πάλι διαθέσιμα μπορείτε να συμπληρώσετε το email σας στο αντίστοιχο πεδίο που θα εμφανιστεί μολις επιλέξετε το κουμπί "Εξαντλήθηκε - Notify me" και μολις ειναι και πάλι διαθέσιμα θα ειδοποιηθείτε.
Ποιος είναι ο γρηγορότερος τρόπος να παραλάβω την παραγγελία μου;
Εκτός από την παραλαβή από το κατάστημα, έχουμε παρατηρήσει ότι πελάτες που επιλέγουν την υπηρεσία BOXNOW παραλαμβάνουν την παραγγελία τους εντός 24ωρών από την ημέρα αποστολής της (όπως ακριβώς υπόσχεται η συγκεκριμένη εταιρεία).
Πόσος χρόνος απαιτείται για την αποστολή της παραγγελίας μου;
Παραγγελίες που πραγματοποιούνται έως τις 12:00 παραδίδονται στην συνεργαζόμενη courier, συνήθως, την ίδια εργάσιμη ημέρα. Σε διαφορετική περίπτωση παραδίδονται στη συνεργαζόμενη courier την επόμενη εργάσιμη. Εάν για οποιοδήποτε λόγω η παραγγελία σας δεν μπορεί να αποσταλεί την επόμενη εργάσιμη, ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Εργάσιμες ημέρες = Δευτέρα έως Παρασκευή.
Σαββατοκύριακα δεν πραγματοποιούνται αποστολές.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να ακυρώσετε τηλεφωνικά στο 2169008875 τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημα.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που αγόρασα από το galenicpharmacy.gr;
Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το galenicpharmacy.gr. Δείτε τους όρους στη σελίδα Επιστροφές Προϊόντων.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 2169008875 τις εργάσιμες ώρες και μέρες ή μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας ή μέσω chat από το ειδικό κουμπί που βρίσκεται στο κάτω δεξιά μέρος της σελίδας.
Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα galenicpharmacy.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και για αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα Όροι Χρήσης.
Έκανα μια παραγγελία από το έξυπνο καλάθι του Skroutz.gr και έχω μια ερώτηση.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για οποιαδήποτε επικοινωνία για τις παραγγελίες μέσω του Έξυπνου Καλαθιού του Skroutz.gr μπορείτε να στείλετε email στο orders@skroutz.gr
Επίσης, στα links:
- https://help.skroutz.gr/hc/el-gr
- https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/requests/new?utm_source=support_email&utm_medium=in_body&utm_campaign=shop_rev_59
μπορείτε να δείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.